فرق بین همجنس‌بازی و همجنس گرایی چیست؟حکم هرکدام در اسلام چیست؟ اگر مبتلاً به این درد شده‌ایم تکلیفمان چیست؟

شماره: 
1217

هم‌جنس بازی با هم جنس گرایی تفاوت چندانی ندارد. هم‌جنس باز با هم‌جنس خودش عمل لواط انجام می‌دهد ولی هم‌‌جنس‌گرا طرفدار و حامی هم‌جنس بازی است.
هم‌جنس بازی یا عمل لواط با هم‌جنس خود از دیدگاه اسلام فاحشه است و از گناهان کبیره به شمار می‌آید و حرام است. مرد و زن باید با همدیگر ازدواج کنند و رابطه جنسی شرعی داشته باشند، اما اگر فردی مرتکب عمل لواط شده باشد باید توبه کند و از اسباب، راه‌ها و مقدمات چنین کار زشتی دوری گزیند تا دیگر بار مرتکب آن نشود و با قلبی پاک همواره از خدا بخواهد که گناه او را بیامرزد.
خداوند موجودات را جفت آفریده و سرشت آنها به گونه‌ای است که نر و ماده مکمل یکدیگرند و در کنار هم به آرامش دست می‌یابند.
خداوند در قرآن پیرامون انسان می‌فرماید:«و از نشانه‌های او این که همسرانی از جنس خودتان برای شما آفرید تا در کنار آنان آرامش یابید، و در میانتان مودت و رحمت قرار داد . در این نشانه‌هایی است برای گروهی که می‌اندیشند»( روم؛21).
در میان حیوانات نیز همجنس گرایی رواج ندارد، بلکه هرکدام به جفتشان اکتفا می‌کنند و این از غرایزی است که خداوند در سرشت موجودات قرار داده است. بدیهی است که هرگونه رفتاری که خلاف این نظم طبیعی و خدادادی باشد، تجاوز از حدود الهی به شمار می‌آید.
در آیه( 165-166) سوره شعرا خداوند می‌فرماید:«آیا در میان جهانیان، شما به سراغ جنس ذکور می‌روید( و همجنس بازی می‌کنید، آیا این زشت و ننگین نیست؟ و همسرانی را که پروردگارتان برای شما آفریده است رها می‌کنید؟(حقا) شما قوم تجاوزگری هستید.»

سایت در قبال نظرات پاسخگو نمی باشد.

1
بدون‌نام
1397/12/27

این که قرآن این رو گفته جای بحث داره و خود من بشخصه کسی نیستم که اظهار نظری کنم ولی بنظرم من بطور کل ما به عنوان انسانی هایی در جامعه که با آدم های دیگه در تعاملیم حق گفتن همچین نظراتی روکه یکطرفه و صرفا خودبینانه هستن رو نداریم و شما هم بعنوان عاملی که ممکنه تاثیر خاصی روی یک فرد دیگه بزاره درست نیست درباره همچین موضوع کلی از روی نظر شخصی و بدون توجه به محیط و افراد حاضر حرف بزنید.
امیدوارم در مطالب آینده ای که در سایتتون آپ میکنید جدا از جنبه مذهبی که به نوشته هاتون مدید حق افراد دیگه جامعه هم بجا بیارید.

2
بدون‌نام
1397/02/17

سلام. خسته نباشید. اول بهتره یه سوال بپرسم. چطور ممکنه خداوند یه موجودی رو خلق کنه و بعد از اون متنفر باشه؟؟
واقعا راست میگم ... من اعتقاد دارم به خدا و آخرت و این چیزا ... نمی دونم این جمله رو شنیدین یا نه ... پیامبر گفتن که «اسمان ها و زمین بر عدل پابرجا هستن» اگه قرار باشه خدا ماها رو همجنسگرا (نه همجنس‌باز!!) خلق بکنه و باعث بشه توی این دنیا توی چنین کشوری این قدر عذاب بکشیم و بعد هم اون دنیا رو از ما بگیره، چطوری میشه گفت خدا عادله؟ پس محاله چنین اتفاقی بیفته. اگه یه کمی به عدل الهی توجه داشته باشین متوجه میشین که چنین کاری محاله.
اگه ما عمل لواط رو انجام ندیم، دیگه مشکلی وجود داره؟؟ چرا خدا باید از ما متنفر باشه؟؟
به خدا شماهایی که زندگی رو برا ما این طوری کردین و به خاطر چیزی که هیچ انتخابی در اون نداشتیم، ما رو دارین یا اعدام میکنین یا هر مجازات دیگه ای، باید جوابگو باشید. اگه اون دنیایی باشه و عدالت وجود داشته باشه، شک ندارم که حق رو به ما میدن ... بازم میگم ... همون طور که شماها از وقتی به دنیا اومدین به جنس مخالف حس داشتین، ما هم به جنس موافق حس داشتیم. خواهشاً این رو درک کنین و ما رو با همجنس‌باز ها که بیماری روانی دارن یکی نکنید. اونا هستن که توی قرآن مجازات شدن نه ما. ماها در تمام تاریخ بودیم. همیشه همجنسگرا وجود داشته بدون این که بخواد ... پس چرا این مجازات قبلاً اتفاق نیفتاده؟ از ابتدای تاریخ بودیم و تا قیامت هم همجنسگرا روی این زمین میمونه. از این بابت شکی ندارم.
خواهشاً فکر کنید. این قدر بهتون سفارش شده که تفکر خیلی ارزشمنده ... پس انجامش بدین. شاید همجنسگرا های آینده این قدر توی ایران عذاب نکشن

3
بدون‌نام
1397/11/07

کی بخاطر همجنسگرایی اعدام میکنه؟ تو توهم هستینا، هرکسی هر عقیده ای در مقام نظر و تو دل خودش داشته باشه تا وقتی به عمل نکشونه،نه اعدام داره،نه مجازات، نه هیچی، یه همجنس گرا اگر فطرتا اینجوری خلق شده باشه شاید نزد خداوند از خیلیها عزیزتر باشه، ولی الان خیلی ها فطری اینجوری نیستن و بعدا این احساس رو در خودشون تقویت کردن که اینها باید برگردن به جریان عادی خلق خودشون، تبلیغات همجنسگرایی و پیوستن عده ای که صرفا دنبال یه چیز جدیدن، در دراز مدت نسل انسان رو منقرض میکنه و این موضوع میتونه یه بحران برای خانواده باشه...

4
بدون‌نام
1396/03/18

واقعا نویسنده متن سواد کافی نداره، همجنسگرایی در حیوانات هم هست و در ضمن از لحاظ علمی هم این قضیه ثابت شده اس و مرض محسوب نیست و در ضمن همجنسگرایی تا زمانی که وارد رابطه جنسی نشده همجنسبازی حساب نمیشه

5
بدون‌نام
1396/02/07

چرا شما همجنسگرایی رو با همجنس بازی یکی میدونین؟؟؟؟فردی که همجنس بازه بخاطر اینکه مریض شهوتشه میره با همجنس خودش رابطه برقرار میکنه!فرد همجنسباز به جنس مخالفش تمایل داره ولی اگه همجنس خودشم ببینه باهاش رابطه برقرار میکنه!!در حالیکه یک فرد همجنسگرا اصلا اینطوری نیست!!اون دست خودش نیست!نمیتونه به جنس مخالفش تمایل نشون بده چون اصلا در وجودش نیست!!مثلا الان شما هرچقدرم به دوست همجنست نزدیک باشی ولی قطعا فکر رابطه با اون یه چیز الکی و بدشکل بنظر میرسه!!اینم برای همجنسگرایان همینطوره اونا همجنسشون رو به عنوان کسی که بهش تمایل دارن میبینن!و اینطوری نیست که بگن آره اوکی من الان میخوام به همجنسم تمایل نشون بدم!!شما دو قرن بگذره نمیتونی با دوستت رابطه داشته باشی چون بدت میاد!!اما اون فرد با همین خصوصیت متولد شده اون وقتی همجنسش رو میبینه برای ما مثل اینه که جنس مخالمون رو دیدیم!قطعا نمیتونیم باهاش مثل یه همجنس برخورد کنیم!فکر کنم در وهله اول مردم باید این فرهنگ رو بدست بیارن که همجنسگرا رو با همجنسباز یکی ندونن!!

6
بدون‌نام
1393/12/25

میتونم بپرسم نویسنده ی این متن کیه؟

7
بدون‌نام
1396/04/23

من یک همجنسگرام و هیچ حق انتخابی توی زندگیم نداشتم. از همون اولش که در اوایل نوجوونی حس جنسی کم کم در من بیدار می شد کلا گرایشم به سمت همجنس هام بود و هیچ وقت هیچ جنس مخالفی در من انگیزه و شهوتی ایجاد نکرد.
چی کار کنم؟ وقتی دست خودم نیست؟ اینقدر هم این حس گرایش به همجنس در من شدیده که هرچی تا الان صبر کردم و سرکوبش کردم دیگه بسه. و تصمیم دارم هر طور شده از این به بعد به این حس طبیعی و خدادای خودم پاسخ بدم و دوستان هم احساسم رو پیدا کنم و باهاشون رابطه برقرار کنم.
اگر خدا این حس رو در وجود من قرار داده شما آدم ها کم فهم و بی معرفت که بدون داشتن اطلاعات کافی درباره دیگران قضاوت می کنید، چه کاره اید که من بخوام به خاطر ترس از حرف های شما یک حس درونی و طبیعی خودم رو سرکوب کنم؟

ضمنا به خاطر این متن توهین آمیزی که نوشتید ازتون راضی نیستم و اگر به روز معاد ایمان دارید باید در اون دنیا پاسخ من و امثال من رو بدید .

یک همجنسگرا اگر در بستر جامعه ای قرار داشته باشه که به حقوقش احترام بذارن و ازادی عمل رو بهش بدن فاحشه نیست و هرگز هم طرفدار همجنسبازی نیست.
همجنسباز یعنی کسی که تمایل واقعیش به جنس مخالفه اما از سر تفریح و تفنن با همجنسان خودش هم آمیزش میکنه اما منی که به صورت طبیعی از همون اول همجسنگرا بودم و هیچ وقت تمایلی به جنس مخالف نداشتم چرا باید با یک همجنسباز هرزه مقایسه بشم؟
خدا ازتون نگذره . به نظر من شما معنی اسلام رو هم به خوبی درک نکردید حتی سوره لوط در قرآن کریم هم همجنسبازها رو مورد سرزنش قرار داده نه همجنسگرایان واقعی. چون گفته قوم لوط دست از همسران خود شستند و به همجنسگرایی روی آوردند. یعنی در اصل همجنسگرا نبودند بلکه همسرانی داشتند و بعد برای تفریح همجنسباز شدن. اون ها عملشون خیلی با افرادی مثل من که ذاتا اینطوری هستیم فرق میکنه.اگر خدا ما رو اینطوری آفریده هیچ بنده خدایی حق نداره حق زندگی و لذت از زندگی رو از ما بگیره.

اگر میخواید مقداری از گناهتون به خاطر این متنی که نوشتید کم بشه، لطفا یک مقدار بیشتر درباره همجنسگرایان مطالعه کنید. سایت ها و وبلاگ هاشون رو بخونید. فیلم های مستندی که درباره شون تولید میشه رو ببینید ، تحقیق و پژوهش های دانشگاهی و آزمایشگاهی انجام بدید، از همه مهمتر قبل از محاکمه مثل هر دادگاهی، بذارید خودشون بیان واقعا در تریبون های بی طرف حرف بزنن و صداشون رو برسونن تا اگاهانه تر قضاوت کنید.

8
بدون‌نام
1397/10/24

گاهی وقتا ترنس بودن با همجنسگرا بودن اشتباه میشه.شما بهتره با یه متخصص روانشناسی که در این زمینه تخصص دارن و پزشک غدد سرشناس مشورت کنید(برای شناسایی بهتر اینکه جزو کدومشون هستین)

و معمولا ترنس ها از جنسیت خودشون راضی نیستن ولی همجنسگراها کاملا از اینکه پسر یا دخترن راضی ان و به هیچ عنوان هم راضی نمیشن جنس شون عوض بشه و یا دوست ندارن خودشونو جای جنس مخالف بذارن

9
بدون‌نام
1396/05/09

به نظر من همجنس گرایی یک عمل زشت است و نباید مرتکب چنین کار شود من 12 سالمه من به کسی اجازه چنین کاری را نمیدم همکلاسی های من همجنس گرا هستند فقط اگر قانون ازدواج همجنسگرا تو ایران بود الان همکلاسی های من وبقیه همجنسگراهای بچه نوجوان بزرگ ها باهم ازدواج می کردند همجنس گرایی گناهی بزرگ هست وقتی مردی با مردی دیگری رابطه برقرار می کند عرش خدا به لرزه میاد من به همجنس گرایا جوابی دارم جواب من این است اگر ار این کار خوشتان می اید ولی به فکر روز قیامت باشید انجا جوابگو باشید پس بیاید مسلمان شوید نماز و دعا زکات ... انجام دهیم پس بیاید این کار زشت را انجام ندهید به خدا ایمان بیاورید این توصیه من به شماها است خداحافظ

10
بدون‌نام
1397/11/30

عزیزم شما خیلییی کوچیک تر از اونی که بخوایی به این مسائل حتی فکر کنی... تاحالا یه بار خودتونو جای ما گذاشتین؟؟؟ تاحالا شده عاشق یکی از همجنساتون بشین و اونم اینو بدونه ولی جلوت با هزارتا جنس مخالف بپره؟؟ تاحالا شده که نتونی اعتراض کنی؟؟؟ تاحالا شده عاشق یکی باشی و نتونی بگی حست بهش چجوریه جنس مخالفت بیاد باهات صحبت کنه بگه که میخوام با این رفیقت رل بزنم تو فقط از داخل یخ بزنی؟؟؟ تاحالا شده بهت خیانت کنه ولی حق اعتراض نداشته باشی چون هیچکس حق و به تو نمیده؟؟؟ ما خیلییی داریم عذاب میکشیم بخداااا که این رسمش نیست خدای من و شما یکیه... ولی مگه دست منه وقتی جنس مخالفمو میبینم باهاش به عنوان یه دوست حرف میزنم ولی جلوی جنس موافقم یه جوری میشم که موجه باشم.... 10 ساله به پای یه کسی که دوسش دارم موندم الان میتونین بگین که این گناهه؟؟؟ 10 سال با همه چی سوختم و ساختم شما که خودتون به جنس مخالفتون گرایش دارین میتونین 10 سال بشینین پای کسی که بهتون بی محلی میکنه؟؟؟ یعنی جامعه ی ما این حق و بهمون نمیده که آزاد باشیم؟؟؟

11
بدون‌نام
1397/10/02

امان از دست شماهایی که نه اطلاعات کافی دارین و نه فهم و شعور به اندازه ی درک گطلب پس لطفا قبل از صجبت کردن کمی در مورد گرایشات انسانها از ابتدا تا به الان تحقیق فرموده بعد صحبت کنید و اگر نه که لطفا دهان مبارکو ببندین که ماها خفه نشیم از این عدلو داد خداوندی که ازش صحبت میونین قطعا خداوند ما یکی نیست ..

12
بدون‌نام
1396/09/28

۱۲ سالته و اطلاعات کاملی نداری پس نظر نده

13
بدون‌نام
1397/08/17

به نظر من درست ترین حرف رو همین بچه دوازده ساله زده بهتره خودت نظر ندی گاهی ممکن کوچک تر ها یک حرف هایی بزنند که اگه یک کم روشون فکر کنید می بینید چندان هم بی ربط نمی گویند

14
بدون‌نام
1396/09/20

جناب عالی که فرق همجنسگرا و همجنسباز رو نمیفهمی بهتره در این مورد اظهار نظر نکنی میدونی سالانه چندین نفر همجنسگرا به خاطر اینکه حرف هایی مثل این رو شنیدن خودکشی و خودزنی میکنند . واقعن این طرز فکر کردن برای انسانی که به اینترنت دسترسی دارد و به بلوغ رسیده خیلی ناپسند است . در ضمن همجنسبازی همون لواط هست که در قران هم حرام شناخته شده که به رابطه جنسی مردان بزرگ با نوجوانان و کودکان زیبارو اشاره دارد که بسیار با همجنسگرایی که علاقه داشتن یک فرد یه جنس موافقش (مانند علاقه دگر جنس گرایان به جنس مخالف) نه فقط بری رابطه جنسی بلکه برای عاطفه شدیدی که نسبت به اهمجنس خود دارد است .
والسلام

15
بدون‌نام
1397/11/07

چرا برای توجیه معنای کلمه رو عوض میکنی؟ اگه عاطفه و علاقه به همجنس منظور شماست که خود اسلام سفارش داره به همنوع خودت،چه همجنس،چه غیر همجنس، عاطفه بورز و عشق بورز ،احادیث حقوق مسلمین باهم،یا مومن با مون رو بخونی میفهمی، اما همجنسگرایی یعنی حس شهوت جنسی به همجنس که بعید میدونم چنین چیزی فطری باشه، و حتما هم درمان داره، همونطور که افراد عادی با یه کارایی خودشونو بعد از مدتی به همجنسگرا تبدیل کردن، افراد همجنسگرا هم میتونن رویه شون رو عوض کنن، خدا حکیمه و تکلیف بالاتر از طاقت نمیگه، قطعا اگر کسی رو نفسش کار کنه این محبت غیر طبیعی از بین میره و محبت به غیر همجنس پیدا میشه،مثل پول دوستی فطری بعضیا که مذمومه و اگر کسی رو خودش کار کنه بعد چندوقت میتونه ریشه حب الدنیا رو از دلش خارج کنه

16
بدون‌نام
1397/11/30

زنی به جنس مخالفت گرایش داری دلیلش شهوتته؟؟؟ یعنی هیچ حس عشقی شما یا توجیح نمیشی یا نمیخوای بشی شما وقتی با جنس مخالفت وارد رابطمه میشی فقط حست شهوته؟؟ هیچ عشقی نیست؟؟؟ یعنی وابستگی فکری و عاطفی نیست؟؟؟ ما همجنسگراها نمیگیم نه خیلی پاکیم و سمت رابطه جنسی نمیریم رابطه جنسی برای هر آدمی نیازه ولی ما حداقل مثل شماها نیستیم که هرکی از راه رسید و پا دادو باهاش بخوابیم ... ما اگه تو زندگیمون عشقی داشته باشیم انقدر وابستش هستیم که اگه خودش نخواد سالها کنارش زندگی کنیم و بهش دست نزنیم دقیقا برعکس شما... دوست عزیز همجنسگرایی بیماری نیس که درمان داشته باشه ولی طرز فکر شما کاملا بیماری محسوب میشه امیدوارم که یک لحظه خودتونو جای ما بذارین بفهمین تو این کشور زندگی کردن برای ماها خودش عذاب هست دیگه با حرفاتون بیشترش نکنین... شما میگین خدا خودش حکیمه عادله تواناست و داناست همون خدایی که داری میگی منو اینجوری خلق کرده سعی کردم برم طرف جنس مخالف ولی هیچی جز نفرت بدست نیاوردم این مسئله مثل این میمونه که شما ها برین طرف جنس موافق خب نمیتونین بخواینم نمیتونین عاشق جنس موافقتون بشین نمیتونین بخواین که باهاش زندگی کنین ...اگه خدای شما میگه ما گناهکاریم من به اون خدایی که تو میگی ایمان ندارم ولی خدایی که من میشناسم و دیدم خیلی بزرگتر از خدای شماست.... متاسفم براتون که بدون هیچگونه اطلاعاتی میاین اینجا و با نظراتتون مارو میرنجونین

17
بدون‌نام
1397/11/30

شما یا توجیح نمیشی یا نمیخوای توجیح بشی.... ببین دوست عزیز تو اگه مردی یا زنی به جنس مخالفت گرایش داری دلیلش شهوتته؟؟؟ یعنی هیچ حس عشقی نیست؟؟؟ یعنی وابستگی فکری و عاطفی نیست؟؟؟ ما همجنسگراها نمیگیم نه خیلی پاکیم و سمت رابطه جنسی نمیریم رابطه جنسی برای هر آدمی نیازه ولی ما حداقل مثل شماها نیستیم که هرکی از راه رسید و پا دادو باهاش بخوابیم ... ما اگه تو زندگیمون عشقی داشته باشیم انقدر وابستش هستیم که اگه خودش نخواد سالها کنارش زندگی کنیم و بهش دست نزنیم دقیقا برعکس شما... دوست عزیز همجنسگرایی بیماری نیس که درمان داشته باشه ولی طرز فکر شما کاملا بیماری محسوب میشه امیدوارم که یک لحظه خودتونو جای ما بذارین بفهمین تو این کشور زندگی کردن برای ماها خودش عذاب هست دیگه با حرفاتون بیشترش نکنین... شما میگین خدا خودش حکیمه عادله تواناست و داناست همون خدایی که داری میگی منو اینجوری خلق کرده سعی کردم برم طرف جنس مخالف ولی هیچی جز نفرت بدست نیاوردم این مسئله مثل این میمونه که شما ها برین طرف جنس موافق خب نمیتونین بخواینم نمیتونین عاشق جنس موافقتون بشین نمیتونین بخواین که باهاش زندگی کنین ...اگه خدای شما میگه ما گناهکاریم من به اون خدایی که تو میگی ایمان ندارم ولی خدایی که من میشناسم و دیدم خیلی بزرگتر از خدای شماست.... متاسفم براتون که بدون هیچگونه اطلاعاتی میاین اینجا و با نظراتتون مارو میرنجونین

18
بدون‌نام
1397/12/27

من نه همجنس بازم و نه همجنس گرا در این خصوص هم تحقیق کردم چون مدرس دانشگاه هستم و باید از کرامت و شان انسانی صحبت کنم قبل از هر چیز هر دو گروه انسان هستند و مستلزم احترام صرفا بخاطر انسان بودن ثانیا همجنس گرایی وجود دارد و در ذات برخی انسان‌ها هست مانند بسیاری از اقلیت‌های دیگر مثل زنان بدون رحم که هرگز مادر نمی‌شود و مردان بدون اسپرم که هرگز پدر نمی‌شود این اقلیت همجنس گرادوجود دارد و قابل احترام هستند و باید حقوق آنها رعایت شود اما افراد همجنس باز و شهوت پرست کارشان صحیح نیست ولی در جایی که طرف مقابل رضایت بدهد باز از نظر انسانی مشکل نیست اما فعلا در قوانین ایران برای هر دو مجازات سخت مشخص شده

19
بدون‌نام
1396/07/22

هیچ وقت خداوند کسی رو رو بد خلق تمیکنه لطفا اونی که در مورد این توصیح میدی باید بدونی خدا بد نیافریده که کسی رو همجنس گرا به وجود بیاره و از این بابت بگی خدا منو اینطور افریده نه او احسن الخاقین هست .بهتره شما هم به جای چیزای علمی که فقط مطالعه میکنی کمی هم از اسرار این مسائل بری بخونی که چرا باید این طور کسی خلق بشه.خیلی از چیزها هست که همین دانسمندان به قول شما علمی هزار سال هم بگذره نمیتونن به اسرار این چیزا دست پیدا کنن.واسه همین میگن اگه تو شکل دادن نطفه بعصی از چیزایی که گفتن رو رعایت کردی که کردی اگه نه .کار که از کار گذشت دیگه هر جایی بری درست بشو نیست.این مریصی های روحی و روانی وجود داره متاسفانه همه به تشکیل شدن نطفه بر میگرده.شبی که نطفه یک انسان به دست پدر و مادر درست میشه خداوند دخالتی نداره دوست عزیز این چیزارو هیچ دانشمندی نمیتونه چیزی در موردش بگه.مردی که موقع بستن نطفه به زن دیگهای فکر کنه و با فکر اون نطفه رو با همسرش،ببنده اون بچه بیچاره وقتی به دنیا میاد در هنگام بلوغ سر در گم هست نمیدونه زن هست مرد هست گرایش به چی داره.بحث طولانی هست این یک نمونهایی هست که گفته شده..... ما هیچی نمیدونیم.بر گرفته از ثحبت های حصرت علامه حسن حسن زاده املی

20
بدون‌نام
1396/10/21

ما بیمار نیستیم فقط متفاوتیم... اگه کسی توت فرنگی دوست نداره و بقیه دوست دارند اون مریضه؟

21
بدون‌نام
1396/11/02

سلام این برید ب حالق هستی بگید من خسته شدم ولی نمیشه نمیتونم جنس مخالف ازداوج کنم یا ازدواج کتیم بدبخت بشه اقا اگر خدا ی کسی که عقب افتاده افریده اون باید بره جهنم انصاف کجاست اگر گناه زودتر از این دنیارو مارهارو بردار و زود ب عمرمون پابان بده مگه همچی رو خدا نیافریده پس ماهارو هم خدا افریده چرا جهنم از الان بر کسی گی انتخاب کردی پس اگر خدا مارو افریده دعا کنید زود مازو از این دنیا ببره و راحت بشیم بلکه گناه لواط نکنیم اسلام درست اکر بعد بود خدا امام حضرت خمینی نمیگفت با ترنس ها و گی ها دیگه کاری نداشت باشید اون افریده خدا هستن پس هر کسی اینجا میاد چرت پرت مینوسیه بره اول انگشتای که سمت این افراد گرفته بدونه چهار تاش سمت خودش از کجا اونی که ادعا داره این عمل لواژ جهنم نره و اون گی ب بهشت اعمال هر کس دست خداست نه شما بنده ها جای خدا شدی قاضی بر خودتون مثل خر که پالون روش نطر میدی و قضاوت جای خدا میکنید هی تو که استریت و کی نیستی تو از همه گی کثیف تری تو گناه هات نگاه کردن به ناموس مردم و گلاه گذاستن سر مردم و گناه دیکه تو برو ب فکر قبرت خودت باس شما که ادعای داری قضاوت میکنید از همه گی کثیف تربد

22
بدون‌نام
1396/12/08

سلام هموطن من حستوکاملا درک میکنم دردوران دبیرستان که بودم با همجنسگرایی آشنا شدم بایکی از بچه هایی که رفیق بودم ناخودآگاه متوجه شدم همجنس گراست سعی کردم بهش کمک کنم دقیقا حسه شمارو حسه اون میزارم خیلی درد میکشید چون حسشودرک نمیکرد دیوونش میکرد ولی من یه چیزه جالب از رفتارش دیدم اون هیچ تمایل جنسی به فردی که گرایش داشت نداشته و از روبه رو شدن به طرف میترسید بااینکه طرفشم همجنس گرا بودیا شایدم همجنس باز طرفوزیاد نمیشناختم درسته همجنس گرایی زمین تاآسمون فرق داره و مشکل از کودکی و رفتارمادرپدرظاهر میشه رفیقم که تعریف میکرد میگفت همیشه مادرم میگفت کاش پسر بودی و پدرشم خیلی به مادرش خیانت میکردو اون دختر همیشه با پسرا مقایسه میشدشاید عاملش این باشه.عاملای مشابهی وجود داره و من به شما حق میدم چون این حس دست شما نیست که گناه کبیره باشه اما اگه کنترل نشه گناهه.از منابعی که شماروتحریک جنسی میکنن فاصله بگیرید و این مشکلو بزرگش نکنید اگه یه وقت احساس کردین که به سنی رسیدید که زن بگیرید البته نمیدونم شاید زن باشید، شوهر کنید لطفا اون موقع هم مراعات کنید که تحریک جنسی ازهمجنس نشو زندگی کوتاه ترازاونیه که درد همچین چیزیم بکشی.دردتو میفهمم سخته بطوری که شبها دیوونت میکنه و دنباله دارویی هستی که درمانت کنه اما اگه بتونی برطرفش کنی به آرامش میرسی.یادت باشه تو از شیطان قوی تری و پشتیبانی داری که هیچ کی بهش نمیرسه-درباره ی نویسنده متن هم بگم میدونم نیتتون خیره اما واسه این افراد خیلی سخته این قضیه و شما دردشونو زیاد کردین و گفتین فاحشه اند این ها بندگانه خدایین که بیشتر ازاینکه شما بخواین بهشون کمک کنین خواهان کمکن برای همینه که وارد این سایتا میشن تا دردشونو تسکین بدن وگرنه اگه براشون مهم نبود وارد این سایتا نمیشدند و هوساشونو ارضاء میکردند.لطفا تعلیماتی رابرای مادرپدراا بزارید که بچشون پا به سن بلوغ گذاشت این حسونداشته باشن و عذاب نکشن .فرهنگ جامعه از ریشه خرابه این افراد رو محاکمه نکنید اینها نیاز به حمایت دارندچون شکار فرهنگ غلط جامعه شدند منظورم به همجنس گراهاست.همجنس بازا همجنس گرایانی بودند که جلوی نفسشونو نگرفتن باید زود دست بردارن تا آمرزیده شن اما خیلی ها فکر میکنن این کاردرستیه وبه عنوان ارضاء حس طبیعی الهی میدونن اگه اینطوره یعنی هرمردی بازنی که دلش بخواد بخاطره حس غریزیش ارتباط برقرارکنه؟! دیگر خودمسئول خود هستید.

23
بدون‌نام
1397/10/02

من صریحا میتونم جواب بدم . بنده یک خانم ۲۷ ساله هستم .. من گرایشمو نمیدونسم و تو ۱۷ سالگی بنابر گفته ی قران و اینکه خونواده ی بنده هم مذهبی و متصبی بودن ازدواج کردم و همین باعث شد بعد از دو سال کشمکش جدا بشم و جالب اینجاس که بعدها که منو به دکترو روانپزشکو روانشناس بردن تازه خودم سه چهار سال بعد جداییم متوجه گرایشم شدم تا الان که در موردش تحقیق کردم هنوز هم با کسی وارد رابطه نشدم . پس بازم ربطی به شرایطو این حرفا نداره لطفا قبول کنید .. تازه من خیلی هم اعتقاد سفتو سختی به خدای یگانه دارمو همیشه همه ی الهامات قلبیم از اون میگیرم هم نشونه ها رو هم الهامات قلبیمو .. پس اینقدر حواشی لازم نیست .. قبول کنید چدن زندگی من پای همین عمل سوخت

24
بدون‌نام
1396/11/19

براتون متافسم شما خودتون یه بار قران و کامل خوندید
شما ها از ما گناه کار ترید

25
بدون‌نام
1397/12/27

با سلام

لطفا متن زیر را با دقت کامل بخوانید

اولا لطفا به کسی تهمت نزنید
دوما لطفا بیایید یکم درباره فرق همجنسگرایی با همجنسبازی (لواط) تحقیق کنید اونم تو معروف ترین سایت (یعنی سایت ویکی پدیا)
همجنسگرایی از نظر اسلام گناه نیست چون دست ادمی زاد نیست نوعی گرایش جنسی که هنگامی که فردی به همجنس خود احساس عاطفی دارد رخ می دهد همجنسگرایی گفته
می شود که دست خود ادمی زاد نیست مثل دگرجنسگرا بودن که ادم های معمولی هستن

انچه از نظر اسلام گناه کبیره است همجنسبازی یا همان لواط است که به برقراری رابطه جنسی بین دو همجنس گفته می شود خداوند قوم لوط را به این دلیل با عذابی دردناک مجازات کرد

اکثر مردم همجنسگرایان را با همجنسبازان یکی می دانند و ان هارا بی خود و بی جهت لعنت می کنند
لطفا تحقیق و تفکر کنید

یا حق